loading...

اهنگ

  Download New Song Ali Jani Poor  Baroon دانلود آهنگ جدید باران با صدای علی جانی پور برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   متن آهنگ جدید علی جانی پور به نام باران

حسین بازدید : 23 یکشنبه 29 دی 1398

 

Download New Song Ali Jani Poor  Baroon

دانلود آهنگ جدید باران با صدای علی جانی پور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید علی جانی پور به نام باران

فقط یه لحظه چشاتو باز کن , ببین کی حالا پیش تو

دوباره میشم اونی که میخوای , میدونم این بار حق با تو

یه فرصت نو دوباره میخوام منو توی قلبت جا کنی

آره نبودم واسه تو لایق توقع دارم خوب تا کنی

 

بارون نمیاد اما من چشام خیسه خیسه

دستام داره تموم خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقشه بر آبه

بارون نمیاد اما من چشام خیسه خیسه

دستام داره تموم خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقشه بر آبه

کنار تو چه آرومم کنارم باش تنهام نزار

بگو دوسم داری تا بدونم بگو فقط واسه بـه بار

بارون نمیاد اما من چشام خیسه خیسه

دستام داره تموم خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقشه بر آبه

بارون نمیاد اما من چشام خیسه خیسـه

دستام داره تموم خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقشه بر آبه

دانلود آهنگ جدید علی جانی پور بنام بارون در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو