loading...

اهنگ

های امان امان امان امان های ❂☀❂ می یاری دل خواینه از این شهر بورم ❂☀❂ مثل چلچلا بزنم پر بورم ❂☀❂ بی جیغ و چمر و بی خبر بورم ❂☀❂ دل ره به دریا بزنم در بورم ❂☀❂ می دست و تن تی خاطری خط خطیه ها دلبر ❂☀❂

حسین بازدید : 15 شنبه 28 فروردین 1400

های امان امان امان امان های ❂☀❂
می یاری دل خواینه از این شهر بورم ❂☀❂
مثل چلچلا بزنم پر بورم ❂☀❂
بی جیغ و چمر و بی خبر بورم ❂☀❂
دل ره به دریا بزنم در بورم ❂☀❂
می دست و تن تی خاطری خط خطیه ها دلبر ❂☀❂
می قلبی سر من و تی اسم خالکوبیه ها دلبر ❂☀❂
بالای شهر پایین شهر در گیریه ها دلبر ❂☀❂
این ور و اون ور تنی یار فراریه ها دلبر ❂☀❂
امشو خوایمه شی دلی سه من خیلی زار زار بمیرم ❂☀❂
امشو خوایمه شی گردن ره من بالای دار بوینم ❂☀❂
صوایی که پرسامه تره سر ازدار بوینم ❂☀❂
تره دلبر بالای سر در زیر ازدار بوینم ❂☀❂
من و تی عاشقی کیجا کل دنیا چو بخرده ❂☀❂
من و تی جدایی کیجا دل تاریک شو بورده ❂☀❂
چند روزه دل پره غمه ❂☀❂
هر چی بوئم بازم کمه ❂☀❂

❂☀❂ موزیک بازی ❂☀❂

چیسه خدا می زندگی مثل وارش نم نمه ❂☀❂
این همه غم و انتظار ورق بزوئه روزگار ❂☀❂
می گناه چی ویه دلبر محکومه به پای دار ❂☀❂
از سرت هم زیادیمه ❂☀❂
شی رو نیارمه عادیمه ❂☀❂
با غم و غصه قاطیمه ❂☀❂
شهری نیمه دهاتیمه ❂☀❂
ای جانااا، مگه دلبر من تی دیوانه نیمه ❂☀❂
آفتاب روز من تنی سایه نیمه ❂☀❂
بره بوین تیسه آواره بیمه ❂☀❂
تیسه غمگینترین ترانه بیمه ❂☀❂
اشک صورت چشی سو ره بورده من و یاری گفت و گو ره بورده ❂☀❂
فقیری می رنگ و رو ره بورده ❂☀❂
خنه ای کور ❂☀❂
کور سو ره بورده ❂☀❂
ها رفیق خالی آسمون سر پناه نوونه ❂☀❂
هر چیزی نور دارنه ماه نوونه ❂☀❂
دلی درد ره ندونی ❂☀❂
من بیمه خیابونی ❂☀❂
از تو نارمه نشونی ❂☀❂
بی من ته کجه شونی ❂☀❂
دل تیسه پی بهیه ❂☀❂
سری می اسپه بهیه ❂☀❂
آهای کد خدای شهر ❂☀❂
ریش سفید محله سر ❂☀❂
راه ره ور هاده می ور ❂☀❂







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو