دانلود آهنگ حسن شماعی زاده دای لالای

Download Music Hasan Shamaeizadeh Daye Lalae

آهنگ حسن شماعی زاده بنام دای لالای

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

این دله سر به زیر حالا دیگه روسوات شده

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده دای لالای

متن آهنگ دای لالای از حسن شماعی زاده

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

این دله سر به زیر حالا دیگه روسوات شده

دای لالای دای لالای این دلی که داقونته

گریه هاش بی صداست می دونی که گریونته

خواب دو چشونتو نزدیک خوابم کنه

ساقی چشمات می خوات مست شرابم کنه

اخ چقدر اسرار کنم گریه یار یار کنم

دست تو دستمه کی تورو بیدار کنم

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

این دله سر به زیر حالا دیگه روسوات شده

دای لالای دای لالای این دلی که داقونته

گریه هاش بی صداست می دونی که گریونته

دریا با مورواریداش باهمه اون ماهی هاش

چشمه و گل پونه هاش باغچه با گلدونه هاش

دریا با مورواریداش باهمه اون ماهی هاش

چشمه و گل پونه هاش باغچه با گلدونه هاش

پیش تو سرابن همه پیش تو خرابن همه

پیش تو سرابن همه پیش تو خرابن همه

نکون دیگه خوابم نکون این همه خرابم نکن

نکون دیگه خوابم نکون این همه خرابم نکن

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

این دله سر به زیر حالا دیگه روسوات شده

دای لالای دای لالای این دلی که داقونته

گریه هاش بی صداست می دونی که گریونته

حالا که عروسه قلبمی منو دیگه دل خون نکن

قسمت می دم به عشقمون منو دیگه داغون نکن

حالا که عروسه قلبمی منو دیگه دل خون نکن

قسمت می دم به عشقمون منو دیگه داغون نکن

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

این دله سر به زیر حالا دیگه روسوات شده

دای لالای دای لالای این دلی که داقونته

گریه هاش بی صداست می دونی که گریونته

خواب دو چشونتو نزدیک خوابم کنه

ساقی چشمات می خوات مست شرابم کنه

اخ چقدر اسرار کنم گریه یار یار کنم

دست تو دستمه کی تورو بیدار کنم

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

day lalae day lalay delam dige sheydat shode

دای لالای دای لالای حالا دیگه روسوات شده

day lalae day lalay hala dige rosvat shode

ترانه آهنگ دای لالای از حسن شماعی زاده

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

می خوام دیگه بیدار بشی دیگه با خودم یار بشی

دای لالای دای لالای دلم دیگه شیدات شده

day lalae day lalay delam dige sheydat shode

دای لالای دای لالای حالا دیگه روسوات شده

day lalae day lalay hala dige rosvat shode