loading...

اهنگ

اگه تو با من بمونی عاشق ترینم عزیزم اگه بگی فردا میری امروز میمیرم عزیزم اگه بخوای بهم بگی میرم و دیگه نمیام منم میمیرم نمیتونم دیگه دنبالت بیام آخه بی تو میترسم ببین خالیه دستم تنهام نذار د

حسین بازدید : 16 پنجشنبه 18 دی 1399

اگه تو با من بمونی عاشق ترینم عزیزم
اگه بگی فردا میری امروز میمیرم عزیزم
اگه بخوای بهم بگی میرم و دیگه نمیام
منم میمیرم نمیتونم دیگه دنبالت بیام
آخه بی تو میترسم ببین خالیه دستم تنهام نذار دیگه دیوونه
بی تو میمیرم اگه دستاتو نگیرم غم توی این خونه میمونه
بی تو میترسم ببین خالیه دستم تنهام نذار دیگه دیوونه
بی تو میمیرم اگه دستاتو نگیرم غم توی این خونه میمونه
من چقدر غمگین و خستم تو چه خوبی خوش به حالت
من چه تنها من چه بی كس تو دنبال عشق و حالت
من بدون تو میمیرم تو عین خیالتم نیست
تو نمیدونی كه بی تو خنده توی كار من نیست
آخه بی تو میترسم ببین خالیه دستم تنهام نذار دیگه دیوونه
بی تو میمیرم اگه دستاتو نگیرم غم توی این خونه میمونه
بی تو میترسم ببین خالیه دستم تنهام نذار دیگه دیوونه
بی تو میمیرم اگه دستاتو نگیرم غم توی این خونه میمون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو