دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد نشان در بی نشان

Download Music Abdolhosein Mokhtabad Neshan Dar Bi Neshan

آهنگ عبدالحسین مختاباد بنام نشان در بی نشان

نمی دانستم این دریا چه موج خونفشان دارد

نمی دانستم این وادی نشان در بی نشان دارد

دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد نشان در بی نشان

 

متن آهنگ نشان در بی نشان از عبدالحسین مختاباد

نمی دانستم این دریا چه موج خونفشان دارد

نمی دانستم این وادی نشان در بی نشان دارد

الا یا ایها الساقی زمی پر ساز جامم را

که از جانم فرو ریزد هوای ننگ و نامم را

من مانده‌ام با جانی شعله ور

من مانده ام با آهی در جگر

من مانده‌ام در طوفان مبتلا

با زخمی پنهان بر بال و پر

دلتنگم از راهی نا تمام دلگیرم از سعی بی ثمر

کاش از دل فریادی برکشد

تا سوزد عالم را سر به سر

ta soozad alam ra sar be sar

وای از من در غم دل وای از دل در غم من

vay az man dar ghame del vay az del dar ghame man

ترانه آهنگ نشان در بی نشان از عبدالحسین مختاباد

دلتنگم از راهی نا تمام دلگیرم از سعی بی ثمر

کاش از دل فریادی برکشد

تا سوزد عالم را سر به سر

ta soozad alam ra sar be sar

وای از من در غم دل وای از دل در غم من

vay az man dar ghame del vay az del dar ghame man