loading...

اهنگ

دانلود آهنگ دلکم مهدی زارعی   چیکار میکنی با دلم روزگار دیگه خاطراتو به یادم نیار ندیدی مگه چی سرم اومده جوونیمو دادم پای عشق یار چقدر خاطره موند عزیزک من با اینکه هنوزم ازش دلخورم اون اس

حسین بازدید : 610 چهارشنبه 14 آبان 1399

دانلود آهنگ دلکم مهدی زارعی

 

چیکار میکنی با دلم روزگار دیگه خاطراتو به یادم نیار

ندیدی مگه چی سرم اومده جوونیمو دادم پای عشق یار

چقدر خاطره موند عزیزک من با اینکه هنوزم ازش دلخورم

اون اسمم رو یادش نمیاد و من هنوزم رو اسمش قسم میخورم

یه عمری گذشتو هنوزم تو فکر همون یار نامهربونم

با حسرت یه گوشه نشستم دارم زیر لب هی میخونم

دلکم تنهات گذاشتن هر کی رفته پی کارش

دلکم دیدی دروغه دیدی تنهات گذاشت

دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت

دلکم دیدی جوونیت چجوری با غصه سر شد

بهترین شبای عمرم توی تنهایی سحر شد

دلکم مردم این شهر قصمون نمیدونن

وقتی با خبر بشن از رازمون با ما میخونن

 

 

دانلود








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو