loading...

اهنگ

صف بسته روزگار پیش چشای من چی مونده غیر درد امشب برای من میخوام طرف بشم با گل آدما اونبر شما همه ایینبر منو خدا خم میشه پشت من زیر حجوم درد آی روزگار پست پشت منم شکست از نارفیقی ها عجر تو با خدا

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 14 خرداد 1399

صف بسته روزگار پیش چشای من

چی مونده غیر درد امشب برای من

میخوام طرف بشم با گل آدما

اونبر شما همه ایینبر منو خدا

خم میشه پشت من زیر حجوم درد

آی روزگار پست پشت منم شکست

از نارفیقی ها عجر تو با خدا عجر تو با خدا

خم میشه پشت من زیر حجوم درد

آی روزگار پست پشت منم شکست

از نارفیقی ها عجر تو با خدا عجر تو با خدا

لعنت به من اگه ابروی کج کنوم

دانلود آهنگ صف بسته روزگار پیش چشای من (فلک) از علی براتی

مردونه وایسادم تا با تو لج کنوم

رو پایه خسته ام سر سختم آی فلک

امشب تموم میشه این جنگ تک به تک

این جنگ تک به تک…

خم میشه پشت من زیر حجوم درد

آی روزگار پست پشت منم شکست

از نارفیقی ها عجر تو با خدا عجر تو با خدا

خم میشه پشت من زیر حجوم درد

آی روزگار پست پشت منم شکست

از نارفیقی ها عجر تو با خدا عجر تو با خدا

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو